Mam nadzieje że moje opowiadania wam się spodobają i z chęcią będziecie zaglądać na blog i je czytać .;)

niedziela, 30 czerwca 2013

Dziękuje za komentarze , wejścia ...

Blog osiągnął liczbe ponad 1000 wejść z czego jestem dumna :D Dziękujeee ! ;**


Hana właśnie pakowała walizkę bo za osiem godzin miała lot powrotny ... Piotr rozmawiał w salonie z Miri i mamą kobiet , której bardzo przypadł do gustu ....
Kiedy Goldberg rozpięła suwak od dolnej kieszonki wypadł z niej pamiętnik ... Jej pamiętnik ... Brązowa okładka na której były poprzyklejane różne ozdoby , wstążka ... Otworzyła go odruchowo i spojrzała na datę notki : 18.06.12 r. Od razu w jej myślach pojawiło się jedne wydarzenia : noc z Piotrem... Zaczęła czytać notatkę :
,,Przespałam się z Nim . Tak z Nim . Najprzystojniejszym facetem na świecie . Teraz jestem pewna swoich uczuć ale dla niego była to chyba tylko 'jedna' noc , nic więcej ... '
Przewróciła kartkę i kolejna data wbiła się jej w pamięć : 20.06.12 r ...
,,Powiedział , że mnie kocha ... Nie wierzę w to ... To jakiś sen ... Tym bardziej iż ja odrzuciłam jego uczucie ... Dlaczego ? Nie wiem ... Boję sie być szczęśliwa ...' .
21.06.12 ...
,,Powiedziałam mu prawdę . 'Chcę zostać z tobą ...' . Nigdy nie pożałuje tych słów ... Teraz leżę obok śpiącego Piotra i mu się przygladam ... Wygrałam w lotka !'
18.07.12 ...
,,Minęło 'dużo' czasu od kiedy jesteśmy razem .... Jestem szczęśliwa , dowartościowana ... Boję się tylko , ze z dnia na dzień go stracę ... KOCHAM CIĘ ... ''

Dalszą część notek znała bo codziennie przed snem je czytała ... Teraz już nie musiała tego robić bo znowu z nim jest ... Kocha go ... Owinęła pamiętnik w papier i wrzuciła do kominka w którym palił się ogień :
-Teraz już mi sie nie przydarz ... - szepneła przyglądając się palącemu zeszytowi ...
P: Kto ci się nie przyda ? - spytał mężczyzna łapiąc kobietę delikatnie w talii - Ja ?
H: Ty zawsze będziesz mi potrzebny - mówiąc to odwróciła się w stronę faceta i pocałowała go ... - Kocham Cię ...
P: Też Ciebie kocham ... A teraz chodź bo twoja mam chce nas 'nakarmić' .
H: Konfitury , owoce i soki ?
P: Przez najbliższe tygodnie nie będziesz musiała do sklepu chodzić ...
Hana tylko się uśmiechneła po czym razem z chirurgiem poszła do matki ...


Przepraszam , że krótkie ale muszę się wyspać na jutrroo ....

16 komentarzy:

  1. Cudo!
    next plis <33

    OdpowiedzUsuń
  2. next ! Boskie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce nexta nexta nexta !!! ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy next :'( ?

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Twoje opo...
    juz nie moge sie doczekac nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  6. kazda kolejna czesc podoba mi sie coraz bardziej :)
    ja tez juz chce nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z poprzednim komentarzem : masz talent i to jaki :3
    ja tez chce juz nexta :p

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale sie komentarzy sypie *.*
    oby tak dalej, damy rade :)

    OdpowiedzUsuń
  9. next, next, next plisss <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Twoje opo... ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bardziej sie nieda :p :*:*

    OdpowiedzUsuń